vrijdag 21 mei 2010

Schoolreis

Ik ben naar de dierentuin geweest. Daar heb ik veel dieren gezien. Ik lust geen ijs, de andere kinderen aten er wel eentje. De leeuw vond ik het mooiste dier. Op het speelplein in Wachtbeke vond ik de burcht heel leuk. Daar wil ik nog eens naartoe. Ik vond de glijbaan gaaf!
Daniel

Gisteren zijn we naar de zoo van antwerpen geweest. We hebben grappige apen met een rode poep gezien! Het was daar heel leuk, maar we moesten een beetje ver stappen. Ook Kai - Mook, de giraffen en hele grote vissen hebben we gezien. Na de picknick op de bankjes hebben we een lekker ijsje gegeten. In de namiddag gingen we naar een groot speeltuin.
Margaux

Gisteren zijn we op schoolreis geweest naar de zoo van antwerpen en naar de speeltuin in Wachtebeke. Ik vond het heel leuk. Ik heb een ijsje gegeten en ik heb ook in een supergrote glijbaan gegleden.
Thomas

We zijn op schoolreis geweest naar de dierentuin in Antwerpen en daarna gingen we naar de speeltuin. Ik vind een leeuw een heel mooi dier. In het winkeltje heb ik een witte zeehond gekocht!
Britt

We zijn naar de zoo van Antwerpen geweest en het was heel leuk. Het mooiste dier was de leeuw en Kai - Mook vond ik de schattigste! De babygiraf hebben we ook gezien. Erna gingen we naar een groot speelplein in Wachtebeke.
Ellen

Gisteren gingen we op schoolreis naar de zoo van Antwerpen. We hebben daar een ijsje gegeten en Kai - Mook zagen we ook. Slingerapen, hele grote vissen, ... alles was er te bekijken. Het was ook een lekker warme dag. Daarna gingen we naar een speelplein.
Thibo

We zijn naar de zoo geweest. En we hebben rare dieren gezien! Kai - Mook hebben we ook gezien. We hebben veel lol gemaakt, ook Kai - Mook en het babygirafje gezien. Het was tof!
Febe

In de zoo van Antwerpen vond ik het heel leuk. Ik zou nog willen teruggaan! Het speelplein vond ik het leukste, zeker met die burcht en op de slinger. Het was heel mooi weer. Kai - Mook heb ik ook gezien.
Ferran

In de dierentuin hebben we heel veel dieren gezien: grote vissen, Kai - Mook, grappige apen met een rode poep, het nieuwe babygirafje... De knuffel van Kai - Mook en een sleutelhanger kocht ik in het winkeltje. Op het speelplein heb ik in de burcht gespeeld, aan de slinger gehangen, op de schommel en in de glijbaan geweest.
Merel

Geen opmerkingen: